Zondag en onze eerste werkdag - Reisverslag uit Namwera, Malawi van bart-jan oossanen - WaarBenJij.nu Zondag en onze eerste werkdag - Reisverslag uit Namwera, Malawi van bart-jan oossanen - WaarBenJij.nu

Zondag en onze eerste werkdag

Door: Robert en Henk

Blijf op de hoogte en volg bart-jan

20 Juni 2016 | Malawi, Namwera

Namwera - De dag begon vroeg, we zijn eerst naar het kerkgebouw gelopen. Daar hebben we voor de dienst de zondag school nog meegepakt. De dienst duurde 2 uur dus daar was niks mis mee, wel ging het iets anders dan bij ons.

'S middags hebben we een berg beklommen, en we hebben we van de schepping genoten.

'S avonds hebben we een uitgebreide preekbespreking gehouden onder leiding van Pieter.

Vandaag zijn we om 07:00 begonnen met het werk aan de voertuigen. Het werk ging heel voorspoedig en we zijn lekker opgeschoten.

Tot morgen, Zikomo

• 21 Juni 2016 - 08:47

A. Van Den Dool:

Ha Stud, Hoornbeeck gaat verder..... Dat is de slogan van de reis! Nu dat is wel heel duidelijk. Ver weg en veel doen! Geweldig om dat op afstand te zien zeg. Allemaal aan het werk! en daar hoeven de leraren in Holland niets voor te doen! Die 2 in Malawi wel natuurlijk. Die zijn wel heel druk zoals we horen. Eten koken en slaappilletjes uitdelen enz.
    Heel leuk om wat van jullie te horen en te zien. Na 8 jaar zie je van sommige studenten toch weer andere kwaliteiten. Geweldig!
    Houd ons op de hoogte. Velen volgen jullie vanuit Amersfoort en Hoevelaken en thuis.
    Succes verder en maak er wat van. Hoornbeeck gaat verder.....
    A. van den Dool
    coördinator Mobiliteit Hoornbeeck